کولرگازی ارزان وایت وستینگ هاوس

کولرگازی ارزان وایت وستینگ هاوس را از ما تهیه کنید

کولرگازی ارزان وایت وستینگ هاوس

کولرگازی ارزان وایت وستینگ هاوس را از ما تهیه کنید

کولرمدل WWS24GH7I

کولرمدل WWS24GH7I یکی از بهترین دستگاه هایی  است که مصرف انرژی کم و طراحی زیبا می باشد و همچنین این دستگاه می تواند در سریعترین زمان ممکن محیط مورد نظر را گرم و خنک نماید . این دستگاه دارای فیلتراسیون ضد باکتری های مضر است که به صورت کاملا اتوماتیک ذرات مضر معلق در هوا را گرفته و هوایی تمیز و بدون آلودگی را در حالت گوناگون با درجات مختلف تحویل می نماید . کمپرسور این دستگاه از نوع روتاری بوده که می تواند در کمترین زمان ممکن هرجایی را خنک نماید . سیستم پرتاب باد دورانی و مستقیم دارد که به کمک فن بولیور دستگاه می تواند در چهار جهت بالا و پایین و چپ و راست به راحتی کارکرده و هوا را پخش کند . برای پرتاب باد بیشتر می توان از سیستم توربو دستگاه بهره برد که بسیار اطمینان بخش است و جریان نسبا با ثباتی دارد .

استفاده از کمپرسور روتاری در این باعث شده است که طول عمر کولرمدل WWS24GH7I تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند و در موتور روتاری از قطعات چرخشی و متحرک کمتر استفاده شده است ، لذا این مساله استهلاک موتور را تا حد زیادی کاهش می دهد .

شما می توانید جهت خرید و مشاوره به فروشگاه اینترنتی کولرگازی وایت وستینگ هاوس به نشانی https://wwhc.ir  و یا با شماره 09181760574 تماس حاصل فرمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد